!

Seriös, kan jag sluta ramla nu. Flyga runt överallt. Det är fan skämmit. Har alla människor fått ett ballans sinne eller är det få utvalda? Jag har då inte fått  något. Klumpiga jag. Föredrar fortfarande att skylla det på hårfärgen.

Sitter här i min säng och kollar ut genom dörren. Ser bara himlen, den är inte blå längre. Det är skönt att sitta här. Jag orkar inte längre tvinga fram ett le'ende för behövandets skull. Att fejka ett skratt är svårare än du tror. Orkar inte heller gå med en hållning som utstrålar "jag älskar livet och jag lever som denna dag vore den sista". Jag orkar inte mer, fatta det.

hälsa inte på mig för jag vill det inte längre.
hör inte av dig för det vill jag inte längre.
kolla inte på mig för det vill jag inte längre.
skriv inte till mig för det vill jag inte längre.
kyss mig inte för det vill jag inte längre.
älska mig inte för jag vill det inte längre.
glöm mig. det är det jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!