:)

Nu har jag ätit lax, färskpotatis, sparris, citronsås osv. micket gottis. Nu väntar jag på att klockan ska bli nio så att "huset vid sjön" börjar. Tror den är på trean men minns faktiskt inte. Hoppas den är bra, den låter bra i allfall. Någon kvinna som flyttar från sitt hus, sen får hon ett brev från han som bor där nu och så märker hon på något vänster att han har bott där i två år medans hon bodde där, scary hihi.

Imorgon tror jag thilda kommer hem, men är inte säker. Ska skicka iväg ett sms snart. Jag måste i allfall svänga färbi pappas restaurang och fixa lite stuffs. Sen vidare ner på stan och gå till arbetsförmedlingen om jag pallar. Alltid bra att vara inskriven lixom. Så ska försöka gå upp i normal tid imorgon och inte sova bort hela dagen :)

Just idag är jag glad, just idag är jag stark.
lever för kicken, precis som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!