fail

Sånt här händer BARA oss. Vi var ju somsagt på grönan idag efersom att Karolinas "idoler" skulle komma till sommarkrysset. Sen när sommarkrysset dragit igång och måns börjar spela kommer kvinnan på att, nej det var ju inte sommarkrysset dom skulle till utan allsång på skansen. Jag dör alltså. Men vi hade i allafall kul. Känns som jag har åkt och åkt och åkt karuseller och inte nog med det så har jag åkt taxi fyra gånger fan. Hur lyckas man med det på en dag? jaja. Blanda alkoholm och nöjesfält är att rekomendera i allafall. Vi drog en karusell, vi drog en öl, vi drog en karusell, vi drog ett glas vitt och så fortsatta det så. Shit alltså. Jag är i allafall stolt över mig själv att jag åkte inzane eller hur det stavas huhu, minns ingenting av den typ, bara att det var sjukt läskigt att hänga upp och ner. Jaja dagen har vart rolig, ångrar inte att jag hängde med :) Dom ska nog dit i veckan igen med broshan och några andra, vet inte om ja ska med då eller inte.. kanske om nån polare är på och så blir det utgång på kvällen. Det låter ju lockande iaf :)

Nu ska jag ta en cigg, göra mig i ordning för sängen och läsa en massa bloggisar :) Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Har ju inte fått min inte-göra-ett-skit-dag än så kanske bokar in den imorgon då haha. Hektiskt liv det här. Nej men vi hörs då.

HAHA på tåget då, jag hör något ljud..
Jag -  Fan vad konstigt fönstret låter :S
Karolina - Va?
Jag - JA hör du inte? :P
Karolina - Menar du han bakom dig som snarkar?
Jag - Jaha, hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!