Fanny i ett nötskal..

Alltså det här är på typiskt mig. Vi är påväg ut från ikea. Karolina går precis före mig och jag vet att pappa går precis bakom mig. Så börjar ham vissla högt som fan, skit irriterande när man slitit en hel dag. Så jag vänder mig om och små skriker: SLUTA VISSLA FÖR ... Och så ser jag att det inte är pappa hahaha, det är en annan man. Snacka om att jag skämdes, men sen vek sig både jag och karolina av skratt. Nej fyfan hur lyckas man alltså. Vi kom sent till ikea så hann inte köpa så mycke. Vi ska dit tidigare imorgon på dagen istället :) sen ska jag kanske mer på power meet med daniella för hon ville tydligen det :) det är nog dessvärre inge kul imorgon men, hehe. Nu ska jag gå ut på var feta ballkong och ta en cigg och göra pappa och karolina sällsis. Somnar man inte som en stock ikväll så är det något fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!