följer inga råd, jag är självlärd!


Tänk er 2 båtar till på det där längst bort. Så är det så i längs hela kajjen! Då har ni ett partyställe som heter duga. Alla hoppar från båt till båt. Rätt farligt egentligen. Förra året drunkna Eriks (min syssling) kompis. :( Det är inte kul när sådana saker händer. Men partyt ät fortfarande så jävla soft. Jag drömde om det inatt, därför jag började babbla om det haha.

Sitter och vaknar upp till Jag skrattar idag - ison & fille.. haha! Den är faktiskt bra. Ska snart gå upp för att äta lite lunch. När jag väl somnade igår så sov jag verkligen så skönt. Jag har nog skrivit det förut, men jag har typ en tvångstanke att jag måste sova på ett täcke och ha ett annat täcke över mig. Om jag bara har ett täcka lägger jag mig på det haha. Inatt sov jag på TVÅ täcken och hade ett över mig + 4 kuddar. Jag sov som en prinsessa :)

Idag är det ett måste att packa, har inte så mycke annat val så. Sen ska jag väl försöka undvika kaffet så mycke som möjligt eftersom jag hälst ska somna innan 8 idag för min egen hälsas skull. Ska upp halv 6 på fredag och så tidigt har jag inte gått upp sen jag tog 7 tåget till skolan. Jaja, mormor ropar att maten är klar. Sweet

Kommentarer
Postat av: sara

så du ska till skolan i morgon :P

2009-07-23 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!