förfest at fahlsan

Måste bara säga att jag kanske fåt ta tillbaka det där med dagens asgarv. För fyfan vad jag har skrattat idag med Daniella. Har verkligen saknat våra jävla diskutioner alltså. Allt från att vi ska leka att vi är några andra (som jag inte orkar gå in på detaljer på haha) till ticks och gud vet vad. Nej fyfan, alltså såhär mkt har jag inte ens skrattat på dom två veckor jag vart i lysekil huhu. Jag och daniella gick hem till mig, satte oss på ballen och delade på en pizza från 65:an. Kjedjerökte och snacka skit. Nu har hon dragit hem och thilda kommer alldeles strax :) Sen kommer också Daniella tillbak och sen kommer emilia, nettan och sofie. Så det blir lite förpartajj hemma hos mig sen blir det utgång :) Fahlsan is back on track!

Kom precis ur dushen och ska snart föna håret. Jag känner mig helt grogge med tanke på domfå två och en halv timmes sömn jag fått inatt. Men inget stoppar mig :) Sova är överskattat, det kan jag göra imorgon. Blir nog lite piccs ikväll så det kommer imorgon :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!