ge mig lite mer!

Tjabba :) Nu är jag äntligen hemma hos mamma i Sala. Fan vad jag längtat. Pappa skjutsade hem mig klockan 7 imorse före han skulle till jobbet. Snacka om att jag var död. Visste knappt om jag levde. Men när jag kom hem fick jag äntligen lägga mig och sova igen. Somna och vaknade klockan 16.00.. så typsikt mig. Men det har ändå vart skitväder så whatever.

Imorgon tänkte jag gå ner på "stan" och köpa lite saker inför resan. Bland annat ett par solbrillor som är ett måste. Har massor, men inga jag vill ha på mig. Det är bara sånna här feta som täcker hela ansiktet och så ser man ut som en vandrande fluga.

Har ap ont i huvudet och inget att säga, så bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!