Godmorgon!

Eller god och god, har väl väckt drygt 3 gånger av att pappa vill att jag ska gå upp. Och det är JÄVLIGT irriterande när man ställt klockan själv (och känner såg rätt duktig) och inte tänker sova bort hela dagen. Åh, skulle vilja slå i alla väggar som finns nu. Kan han bara dra till jobbet så jag får rensa luften, är verklige piss of just nu. Och inte nog med det så drog pappa ut internet nu för att det är något jävla fel, men jag kan sitta här och skriva i allfall eftersom jag höll på när han röck ur. Får bara publicera lite senare.

Så sjukt, precis när jag tog upp telefon för att ringa daniella får jag ett sms henne där det stå: Tja, sover du? Snacka om bra tajming. Själv hade jag tänkt ringa och väcka henne hahah, och hon skickar sms och frågar om jag är vaken. Vi ska gå på stan lite åsådär, sätta oss på ett fik först och främst och trycka lite frukost/lunch. Eftersom hon fyller år imorgon så är hennes b-friend på stan och köper present och ville inte ha henne på stan överhuve taget. Men men whatever, på ett fik kan vi sitta, hoppas vi.. eller ska vi! Sen ska vi förbi hennes farmför stuga där vi ska ha party på onsdag. Ska försöka hitta något fint på stan att sätta på mig tills dess :) Och jag har mycke skvaller jag ska berätta för henne och vi ska gotta oss i! mohahah.

Nej nu ska jag ta en cigg, dricka lite kaffe och sen föna håret. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!