Godnatt sverige

Nu ska jag försöka sova. Eller ska faktiskt kolla mordkomisionen först och trycka lite godis. Kan inte sova om kvällarna. Har en oro i magen hela tiden. Vet inte varför heller så kan inte göra på mycke åt saken :). Och jag måste erkänna att när michael jacksons dotter pratade på minnesstunden sprutade tårarna.. Fyfan alltså:(! Åkte till gamla lägenheten och hämtade det sista idag också. Bland annat min skinnjacka. Sen drog vi hem och gjorde kvällsmat. Efter det packade jag allt jag ska ha med mig till lysekil. Och fan vad jag suger på att välja ut det viktigaste, går det ens? Har halva garderoben med mig nu + 4 par skor, en dator, kamera, locktång(kan inte leva utan) haha. Låter mer som jag ska vara borta i 2 månader än 2 veckor. Men för att försöka skippa ett raseriutbrott där nere är det lika bra! :) nog om det... Det var någon som fråga om jag hade löshår och svaret är nej :). Fan alltså.. Saknar kärlek lite just nu. Men Men, när den rätta dyker upp säger väl hjärtat till :) sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!