happy fanny :)


"glansiga" leggins - Gina Tricot,  Jeans jacka - Halens, Kilklackskor - Belle, Frans väska (som knapt syns) - Lindex

Nej fyfan vilken underbar kväll, men jag är HELT jävla hjärn död just nu. Inte för att jag druckit eller så haha utan för att jag inte har sovit med än 2 och en halv timme. Så jag tänker skriva om dagen imorgon istället.

Vet inte om jag ska med till sthlm imorgon med pappa och Karolina. K ville till grönan och kolla sommarkrysset, hennes "idoler" skulle tydligen dit. Men jag är faktiskt inte sugen. Jag har precis satt ner arslet i vässan, pallar inte röra mig en meter känns det som. Emilia snacka om förfest hos henne och utgång imorgon men jag har faktiskt bara lust med en riktig hemma kväll. Jag och teven! Sovgott nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!