Hej

Fan vad jag suger på att dela med mig av mitt liv just nu. Rätt skönt faktiskt haha. Men ska bli ändring snart. Det är inte det att jag tröttnat på att blogga, har inget internet hos pappa bara. Jag vet att jag gjorde något i torsdags men jag minns inte vad, illa. Alkoholen börjar visa sin baksida kanske? I fredags var jag i allafall på grillfest med thilda hos hennes släkt :). Det var jätte roligt faktiskt. Vi var på johannesbergs kamping, så där var det en massa raggare eller vad man ska kalla offren. Klockan 12 tog jag, thilda och tom elba färgan tillbaka till hamnen och gick vidare till sjökrogen. Det blev så kul som man gjorde det om man säger så :) och vi lyckades göra det helt Okej. Igår så började vi dricka lite hos mig och sen gick vi vidare till oliver där det var rockkväll! :) kvällen slutade inte lika bra som den börja bara. Det blev bråk och slagsmål och jag vet inte vad. Men alla lever iaf :p. Eller kvällen tog ju inte slut där men det är så mycke jag tänker skriva om den kvällen. Idag har jag verkligen mått skit dåligt. Inte bakis eller så. Utan jag har bara mått skit. Jag vill här ifrån nu, orkar inte mera. På fredag åker jag iaf. Skönt ska det bli. Nu ska jag sova. Inte på humör. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!