I say what what in the but


Dehär snyggarna blev mina idag. Tänkte inte på det förräns nu, men dom passade ju till min snygging till plånbok också. Jag letade egentligen efter ett par svarta ala rayban, men man kan ju alltid ha flera stycken :) + att mammsen var snäll att köpa dom åt mig, inte bangar man?


Haha, när vi var på väg till en affär så kom det en as gullig liten mini-gris rusande på en trädgård. Så sjukt jävla söt. Skulle vilja ha en liten miss piggy som mitt egna lilla husdjur. Huur coolt?! 

Elin är tönt och vill inte vara med på kort, men men :) Hon är söt i allafall, det är hon! Idag har vi inte gjort mer än ätit gott och druckit gott. Spelat kort har vi också, inge ovanligt lixom haha.

Men imorgon blir det, läs: önskar jag kunde skriva "party lika a rockstar" för det skulle kännas så jävla härligt att bara vara helt jävla dyng, men det blir i allafall ett par öl på hotellet med elin och alla andra "tjejjerna" :) Sen får vi väl se om det dyker upp lite lysekils bor lixom :) ååh, jag är verkligen party sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!