kind of ont i huvudet.

Har jätte ont i skallen. Men eftersom jag vaknat med det i drygt två veckor nu så vet jag inte om jag är bakis hehe. Pappa väckte mig tidigare idag och sa att om jag ska med till grönan så får jag gå upp nu. Jag som hade bestämt mig redan igår att jag skulle stanna hemma sa bara att jag inte skulle med och somna om. Nu väckte han mig igen och sa: Snälla kan du inte följa med till grönan det skulle vara kul att göra något allihoppa. Och alltså det är inte ofta min pappa säger så och jag blev jätte glad :) Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha på mig. Tänkte käka en frulle eftersom jag bara fick i mig en halv pizza igår och det ÄR lite om man gämför med två veckor med mormor där hon trycker i en mat hela tiden haha. JAJJA, jag ska inte tråka ut er ska berätta om igår :)

Det blev bara att jag, thilda och daniella som drog till sjökrogen tillslut. Vi gick ner mot stan väldigt tidigt och var utanför sjökan (något daniella fått mig att säga) redan kvart över tio. Då hade det knappt kommit nå folk och musiken var jätte låg. Vi köpte iaf varsin öl, drack upp den och gick in. Och då vare hur mycke folk som helst. Det sa typ PANG haha. Alltså det är så svårt att komma ihåg allt som var så roligt och allt man blev glad över osv. Men en sak som jag blev jätte glad över var att jag träffade Denice (hennes blogg) och Emma från klassen :D Fyfan vad glad jag blev alltså. Har inte träffat stollarna sen studenten ju :( Hoppas vi kan hitta på något någon dag. Sen träffade jag massa Sura boys som jag inte sett på år och dar känns det som, det var ju lite kul. Men det kändes verkligen som man var på barndisco ibland. Inte nog för att vissa såg ut som 12 och matchade kläder som gud vet vad. Nej när jag och thilda står och dansar kommer det fram en kille till mig och tar mig pyttelite åt sidan och jag frågar vad det är? Då säger han jag och alla mina killkompisar (så pekar han på dom)  har slagit vad om vem som först får en dans med dig och en puss (A), Jag kollar på killarna (som OM jag får säga det själv var rätt söta allihoppa) och kollar på honom igen och börjar garva. Säger att visst det är bara att dansa på. Då säger han, en puss också? Jag: HAHA nej :P Och även fast det kändes så jävla elakt att bara börja garva och säga nej och ge värsta dissen så fanns det inte så mycke mer att göra? haha Kan ju inte gå och dela ut pussar till alla som ber om det haha. Thilda gick hem före oss. Men vid kvart över 1 drog jag och daniella också. Hon hade inte ätit något på hela dagen och ville så jätte gärna äta fyllemat. Och jag vet hur det är när man känner sig svimmfärdig samtidigt som man är full, det är inte kul. Så vi gick ut och mötte calle som nyss blivit utslängd så traskade vi vidare till donken. Satt där och pratade och jag drog en pommes :) Calle är så jävla rolig, helt störd är han. Efter det gick jag daniella och hennes pojkvän för att hämta min cykel så cyklade jag hem :) Och jag bangade verkligen allt och alla den kvällen efter två. Jag skakade av trötthet. Det var sjuk läskigt. Var så borta, helt hjärndöd. Jaja duschen kallar :)


Utanför mig typ


Snyggis :)


Thildis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!