krabba

Ikväll har vi ätit krabba, inte små som man fiskar utan stora som man äter. Riktigt gott. Det finns tre saker vi alltid äter här nere och det är en av sakerna. Dom andra två är havskräftor och makrill. Vi har bara makrillen kvar nu :) Förstår inte folk som inte tycker om skaldjur och fisk. Ni missar något. I och för sig är jag inte så förtjust i räkor faktiskt.

Imorgon (läs:om det inte spöregnar) tänkte vi åka till smögen. Inte med båt, med bil :) Hälsa på orbys och stig (som har godisaffären) Så sjukt sugen på godis är jag. Inte ätit det på år och dar känns det som hihi.

Längtar lite hem nu efter ja pratat med min mathildus :) På fredag ska vi leka. Det är liksom uppskrivet i allmenackan! Kan ni ge er på! Och förhoppnings vis så hämtar hon upp mig på stationen när jag kommer :)

Jag har inte ringt än. Jag vill inte heller sätta på mobilen. Den har vart avstängd i stort sett sen jag kom hit. Jag pallar inte med några "kom och festa", "vart är efterfesten", "kom hem till mig", "ska vi gå på krogen" och samtal mitt i natten så man vaknar. NEJ! men nu ska ja sätta på den och kolla vad jag missat. ÅH så kul det ska bli.. naat!

Kommentarer
Postat av: Thilda

miss yah!

2009-07-19 @ 21:07:06
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!