kräftor :)

Tänkte säga några sista ord innan jag slocknar. Luften här nere gör en så trött. Eller det är väl inte precis så att man blir trött av luften i Lysekil haha. Men man blir trött av luft-ombyte. Om ni hajjar? Ikväll har jag garvat så jag skaffat mig sexpack, helt klart. Mamma jag och brossan har suttit och lyssnat på när hassan busringer. Jag DÖÖÖR! Aldrig skrattat så mycke i hela mitt liv. Kan inte bestämma mig för vilken som är roligast för alla är lika jävla knäppa, men ni garvar väl också när ni hör det här?:
nummerupplysningen


HAHAHAHA - jag dööööör

Så har vi käkat kräftor också. Det är lätt ett av det godaste jag vet. Och det blir lixom ännu godare när man sitter i en stuga precis vid havet och man vet att fiskaren fånga upp dom dagen innan. So fresch you can taste the crunch ;) Eller aa, så knaprigt kanske det inte var, tog bort skalet innan. Men det kunde vart ;)

Kolla på dom små rackarna, så söta och gulliga... eller?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!