Mobilbloggar igen då.

Det gick ju bra sist :). Lite smått drygt att sitta och skriva på mobilen men JaJa. Flyttade i tisdags ju, det var riktigt jobbigt och vi är inte klara än. Idag har jag och karolina jobbat som dårar.. Men vi ska snart till ikea och köpa saker som belöning haha ;). Fast jag vet inte riktigt vad jag vill ha.. Ilandsproblem? Huh. Jag är helt jävla död måste jag säga. Skulle kunna somna nu. Och inte har man hunnit få sig någonting i magen heller :( men det blir antagligen typ köttbullar på ikea eller en sallad på bredbar för ingen av oss kommer orka laga mat, och jag kan inte haha. Har bara gått hr i 3 år, illa. Nej nu ska jag måla på lite mascara och slänga på mig lite kläder sen åker vi. Hörs kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!