Nej hörrni :)

Idag blir det inge roligt bloggande med bilder och dagen outfit osv. Dels för att jag inte hade lust att ta upp kameran och för det andra har vi gäster och ska ägna min tid med dom :) Vi hämtade Elin vid färgan strax före 8. Som jag har saknat henne. Hon stannar förmodligen till lördag :) För på fredag tänkte vi ta båten in antagligen med våra mammor och gå på hotellet :) Det kommer ett känt asroligt band dit som det kommer varje år och man skrattar ihjäl sig alltså.

Och imorgon om det är sol ska vi sätta ner en båt och åka alla ut till en klippa eller strand och bara steka. Då tar jag med mig kameran i allafall :) Hoppas bara på sol nudå. Håll tummarna vettja.

Och nu har mårten hållt på med min dator och fixat spotify till mig:) Så nu har jag det, bättre sent än aldrig. Eller hur? :) Nu ska vi sova för imorgon blir det powerwalkning runt 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!