norway

Ni kanske inte fattat att jag är seriöst trött på den här staden? (läs: västerås). Men jag är fullt seriös och känner att två veckor i underbara lysekil kanske inte räcker så långt. Jag funderar starkt på att fara min kos till norge och jobba. En kompis åkte för ett tag sen och hon stormtrivs. Man tjänar snuskigt med pengar också. Men jag skulle så gärna vilja ha med mig någon, fyfan vad stört kul man skulle ha. Självklart mycke jobb. Men sen äre bara dra jorden runt och leva livet när man tjänat in massa pengar. Kan ingen bara våga släppa lite på tyglarna och följa med mig? Annars åker jag väl själv! Jag vill bort :)

Kommentarer
Postat av: sara

ja hänger med så sjukt najjs ;D

2009-07-09 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!