nytt i garderoben :)

Hejsan :) Har vart med Daniella på stan idag. Min lön har inte kommit in eftersom det ALLTID ska vara krångel med det där, men hade lite i plånkan så jag fick med mig en grå kavaj hem. Känns skönt! Gick runt på stan och tjata om det hela tiden sen gick vi in på myrornas och checka läget och hittade en för 85 kronor. Det var inte kärlek vid första ögonkastet eftersom det var pyttelite för stor, men den gör inget för jag tycker den är as snygg iaf :) Hon åt också lite lunch och jag drack en latte. Tillbaka till värkligheten! Känns otroligt skönt. Känns som jag har fötterna på jorden igen. Shopping, latte, skitsnack, skratt med underbara kompisar. Det är det jag är van med! :)

Idag orkade jag verkligen inte tänka
på vad jag skulle sätta på mig så blev
bara ett par lite smått glansiga leggins
grått linne och en jeansjacka. Tygskor och
fransväska till det (Y)

Jeansjackan är från halens
Legginsen minns jag inte
men det står i ett annat inlägg :)





 
På första bilden gör den sig inte rättvis. Eftersom jag tog i spegeln kunde jag inte ha blixten på. Men ni ser färgen bättre på andra bilden :) Nu ska jag kolla ett avsnitt av newpoty harbor sen ska jag fixa mig lite och ner på stan igen för en fika med min älskling som är sjuuuukt saknad. hihi (A)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt snygg, vart har du köpt den?

2009-07-28 @ 18:43:06
Postat av: fanny

det står där uppe, men myrornas haha ^^, så du hittar kanske tyvärr inte en likadan..

2009-07-28 @ 19:12:38
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!