Piece me back together when I fall apart

Vad man gör uppe vid denna tid på dygnet kan man fråga sig. Man vet varken om det är sent på dagen eller tidigt. Men ska lägga ifrån mig datorn efter det här inlägget och försöka sova. Jäspat har jag ju trots allt gjort i ett par timmar nu. Fan ta mig. Ska inte sova bort hela dagen imorgon alltså. Ska ställa klockan i allafall på tolv och kanske snosa två timmar (A) haha. Lagom uppe till två.

Fyller 19 snart :) Inge speciellt men jag önskar mig klippning och färgning. Det behövs nu alltså. Brukar älska mitt hår, men just nu.. näe. Funderar på att göra det lite mörkare. Det ska inte bli svart, men lite mörkare slingor lite här och var blir nog fint. Eller snarare massa slingor. Funderar på att göra någon slags lugg också. Antingen en vanlig rak lugg, eller snelugg. Något blir det nog. Just nu hänger det bara haha. Som ni ser på bilden ^^, Men det är snyggt när man har mittbena. Men det vill man väl inte ha längre snart I guess :)

Om jag är riktigt söt kanske mamma vill införskaffa mig detta: Ett par solbrillor ala rayban och ett par svart cykelbyxor (hot)! Skulle sitta fint. Ungefär det som fattas för tillfället :)

Nej nu ska ja sova. men ni kan ju lyssna på denna låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!