så var det bara 3 kvar

Mamma, marcus och jag :) Alla andra har åkt hem till sina hem nu hehe. Nina och morten + felix har åkt hem till Sala. Elin åkte hem till allingsås för hon jobbar imorgonbitti. Och elins mamma drog nog hem till deras sommarstuga som också ligger i lysekil. Den har vart uthyrd, men fick tillbaka den idag :)

Som sagt så skulle det regna idag och det ör precis vad det gör. Det bränner fortfarande på mina ben så det är lika bra kanske. Annars hade man ju grillat dom ännu mera. Men imorgon kan det allt bli sol tycker jag. Vafan, annars sitter man ju bara inne.

Jag vill att mormor ska komma hem också :( Hon åkte till götet här om dagen till sina kompisar. Men mammsen sa att hon kommer hem imorgon så jag klarar mig :D Och nästa vecka ska vi till smögen! Fan vad längtar, hihi. Mormors bästa kompis bror äger den fetaste godisaffären där, alla köper verkligen godis där, så kul när man ser hans godispåsar på en massa bilder. Man ba: lalalallala, han känner jag. Vi får gratis godis, bajs på er. HAHA. Okej jag behövde spååra? Men vi hörs lite senare. Blir kanske inge bilder idag, om ni inte hemskt gärna vill se lite blöta klippor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!