scarymovie

Helt ärligt, är det ingen mer än jag som seriöst skiter på sig när den här reklamen är på tv? Vad vill hon mig, tänker jag varenda gång. Kan inte riktigt bestämma mig för om det ser ut som hon är här för att döda mig eller om hon är död själv. Alltså jävla äckel. Byter kanal så fort den kommer på tv. Vet knappt vad hon gör reklam för. Helvettet kanske. Fan vad arg jag blir helt seriöst. Jaja nog om det.

Idag så vann jag över familjen på kort. Men jag är en vinnare så dom visste vad dom gav sig in i lixom. Men får ont i huvudet av dom. Mormor skriker för hon inte hör själv hur högt hon pratar antar jag :S Marcus skriker för att han är som han är. Mamma skriker "nu ska jag välja låt" och jag skriker "sluta skrika" hela tiden. Familjen tajkon it is.

Imorgon kommer ELIN :D klockan halv 8 ska vi hämta henne vid färgan :) Fan vad jag längtar. Imorgon på dagen ska vi in och handla och jag vill ha ett par solbrillor och ett par cykelbyxor av mamma :) Så det hoppas vi på (Y) Sen ska jag väl steka lite till, man kan ju inte låta bli. Även fast jag just nu ligger och lider bara jag har ett tunnt lakan över mig. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!