She's bad but I'm badder

Nu har jag precis fixat klart mig. Men jag vettefan vad jag ska för kläder på mig, skit svårt ju. Och inte heller vilka skor. Vill ha dom beiga med kilklack men man får fucking jävla ont i fötterna av dom. Eller snarare uppepå fötterna. Men ska man vara fin får man lida pin? Funderare på att ha mina jeansleggins (läs: pallar inte vara barbent). Men vad ska jag ha till? Kanske mitt nya linne, men det känns inge festligt. Kanske min volang-klänning/linne eller bara den där randiga. Får smått panik alltså. Och fyfan vad bakis jag är, men det är lite bättre nu. Men ush. Det blir nog bättre när jag smuttar på mitt första glas vin haha. Ikväll då? vart fan ska man.. Pluto? Sjökan? Billan? jajajaja.

som man bäddar får man ligga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!