skratt

Den här dagen har jag faktiskt skrattat så det räcker ett bra tag framöver haha. Fyfan vad jag har retat min brosha på väg till och från smögen. Annars blir ju bilturen så tråkig. Jag kan vara riktigt omogen när jag vill och det är så jävla kul när marcus får damp på mig. Tidigare i veckan sa mamma typ: Såhär gör man med datorn när det blivit fel. Då sa marcus typ: Nej så gör man inte alls det, det har Alexander Ingo sagt! Då sa mamma: Jahaaa, är han någon expert eller? Så nu varje gång vi pratar om något slänger jag ur mig något om Alexander Ingo. Och han slår mig varje gång och ber mig fara åt hevette typ haha jag dör. Han ba: Dom där godisarna är jätte sura.. Jag: jaha har Alexander Ingo sagt det :O ? Samma idag när jag smällde till honom för att jag såg en gul bil. Då sa han jaha dubbel-nia  (slår till mig) och förklara att om det är två samma siffror bredvid varandra får man också slå. Jag: jahapp har alexander ingo sagt det eller? Då smällde jag till honom och sa "dubbelhaka" och peka på honom. Jag: In youuur face! hahaha! Så smäller han till mig igen och vi fortsätter "retas" med varandra. Mamma dör, hon kan inte låta bli att garva åt det jag säger så marcus blir as arg haha! Skitsamma. Haha mormor idag då, pekade på en vattenscooter och sa "jahajja där är en sån där vattenmoped".. haha jag dör!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på beck :) äta godis och mysa hihi. På fredag åker jag hem, det är nästan lite sorgligt ju :( Fast saknar alla där hemma också. Jajja, pappa ringde idag också, kors i taket. Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

hahahahaha!!!!!!

2009-07-20 @ 22:46:22
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!