sliir

Shit alltså, tanken var ju inte riktigt att man skulle ut och slira igår alltså. Ändå droppa folk av hela tiden och tillsist vare bara partypinglan själv som var kvar. Men jag hade isabell vid min sida hela tiden haha :)

Vi började hemma hos marcus där alla redan var fulla när jag kom. Vi körde lite pil och sådär. Lyssnade på gamla partlåtar. Sen drog vi till billan. Och då drog typ ida och annice på en gång (läs:dom som ville ut idag, dom som ville festa igår istället för idag) haha. Men men då  var det bara jag marcus daniella och jeppe kvar. Så ska vi gå vidare till cirkus. Och tur som fan att franks delägare stod där eftersom jag inte hade något legg med mig. Han hoppa på och krama mig när jag kom så vakten förstod nog att han skulle släppa in mig. + att Christian satt precis innanför dom där röda banden dom har runt uteserveringen. Han har ju jobbat för pappa. Sen möter jag Å:s delägare också, så det var lugners. Alla restaurang ägare var fan ute och slira igår om man tänker efter. Jaja, alla mina kompisar drog sen så då var jag med Isabell, as snäll brud. "känner" henne eftersom det är thomas ex (konrads ägare). Så där stod vi och drack redbull vodka och drev med killar haha! Sen skulle jag hon och niklas gå och hämta min cykel men vi kollade på fel ställe och jag trodde den var snodd. Så jag gick med hem till Isabell och kolla hur hon bodde eftersom hon bor på stan och när jag hade tänkt efter vart jag fan ställde cykeln gick jag och hämta den och cykla hem HAHA. Stört såhär när man tänker efter, typ "hur fan tänkte jag där".


Den här bilden var den enda jag lyckades eller snarare daniella lyckades ta. Jag tog nämligen upp kameran ur väskan eftersom det fotades vildt från andra kameror. Så bilder finns, jag har bara dom inte nu :)

Nu ska jag ÄTA ÄTA ÄTA. Så jävla hungrig, kom ju på att jag stack ju igår och käkade ingen mat eller någonting. Så en macka på stugan var lixom min mat igår. Inte okej. Hörs kanske faktiskt inte mer idag :P vi fårse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!