söndag, lika tråkigt som det låter.

Så fort jag la ner huvudet och blundade igårkväll så åkte jag karusell. Det var skit drygt. Det snurrade somfan. Men somnade väl tillsist någongång runt 4 och därmed sov jag till 3 idag. Men någon nytta skulle man ju behöva göra idag så jag ska packa upp min resväska från lysekil och städa mitt rum. Sen kan jag knäppa kort på mitt nya rum så ni får se hur det ser ut. Iof är det inte jätte mycke att kolla på eftersom jag har en fet säng i ett inte så stort rum. Men det är mysigt och jag har allt jag behöver. Säng, klädförvaring, tv, dator och spegel haha.

Funderar på att dra med mig Karolina för att gå ut och gå idag/ikväll. Måste man göra sådant på söndagar egentligen? Jag ska i allafall ha en bara-bry-mig-om-mig-dag och fixa naglar, ögonbryn osv :) Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!