The king of pop

Sitter och kollar på michael jacksons minnesstund för tillfället. Med pappa karolina och kalle. Dom sitter med tårar i ögonen. Och jag blir väl också berörd men jag kan då börjar jag mest le. Gråta inför andra är inte riktigt min grej. Jag försökte lätta upp stämningen med att säga: "Ja det här är väl enda gången han inte behöver liv vakter framför 20 tusen pers." dom log lite men tror inte det gick hem riktigt ändå. Jag tyckte iaf det var lite kul.. Haha. Nej ska inte vara rolig på andras bekostnad kanske. Nu kommer thilda snart och tar en cig och farväl av mig som lämnar vässan bakom mig för semester i sommarstugan. Kommer hem 24 juli. Skönt det ska bli alltså :) det här är nog enda gången jag längtat så mycke dit :) nej nu ska jag ut. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!