wierd.

Okej, nu kanske jag delar med mig av lite "to much information". Men det här är faktiskt lite kul. När jag vaknar upp imorse inser jag att jag på något sätt lyckats få av min trosorna på natten. Jag vet inte hur, eftersom jag antagligen sov. Sen går jag in på facebook och har fått ett medelande från en viss person. Och kom på att jag verkligen drömt om honom hela natten. Jag minns allt i drömmen när jag tänker efter och det var en sån underbar drömm. Jag kan verkligen inte sluta le när jag tänker på det och inte på honom heller för den delen. Jag tror verkligen jag är förälskad i min förra lärare helt sereöst haha! (och det är inte en lärare som är 50+ och har skägg som man vanligt vis kopplar till ordet lärare). Utan han är ung och så jävla snygg så jag dör! Ni som läst min blogg ett tag vet att jag alltid var överlycklig när det var religon (A). haha.. ja ni, mer än så säger jag inte haha! (jag vet, sjukt patetiskt, men vafan)

Ringde Daniella för ett tag sen. Hon var ute och åkte båt den jäveln :) Där hemma är det minsann fint väder. Vi snackade om nästa vecka. För på tisdag nästa vecka fyller hon år och på fredag nästa vecka fyller jag år. Så på onsdag snackade hon om att vi skulle vara alla tjejjer i hennes farmors lilla stuga och fira och festa :D Sen blire krogen åså senare på kvällen :) Det låter ju underbar ju :) Men det är ett tag kvar så skriver nog mer om det lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!