you spin my head right round..

Dum som jag är glömde jag minneskortet i datorn så har ingen bild på kvällens outfit, men skitsamma. Jag åkte i allfall ner på stan till sju och mötte Emilia. Så skulle vi gå och fika men bestämde oss för att vi lika gärna kunde käka mat eftersom klockan var så mycke, så vi hamnade på spicy. Mätta och belåtna satt vi och skratta igenom oss ett par timmer. Och självklart en massa massa skvaller! Roligast var när hon råka dra ner händerna i knät och på vägen drog med besticken så dom flög upp i luften, hahaha. Fyfan vad kul det såg ut och jag börja vifta med händerna för att inte få dom på mig. Så kollar jag bak och det sitter två killar och asgarvar. Jag förstår dom. Ankan kom förbi ett tag också, men drog till bussen rätt snabt. Jag åkte hem till nio för att kolla på Beck, men blev inte riktigt så.. har väl gråtit i drygt två timmar nu så mitt huvud är påväg att sprängas. Ska kolla på Newport harbor efter beck, sen sova! Imorgon blir det fira daniella lite granna med tjejgänget, men det stora firandet av oss blir på onsdag! Vi hörs


Den här låten lyssnar jag på dag ut och dag in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!