you talk the talk but do you walk the walk?

Tjipp! Äntligen är jag hemma :) Vi åkte rätt tidigt till södra grundsund idag för att kolla lite affärer och så :) Jag fick med mig ett par as snygg solbrillor hem, är verkligen skitnöjd! Tack mammsen. Lägger upp bild på dom sen. Efter det åkte jag, nina, morten och felix till torp (läs:massa affärer där), och käkade donken och kollade affärer :) Men nuså, nu är jag hemma. Funderar på att följa med ut att fiska, orkar jag eller orkar jag inte? Nu är Elins mamma här också :D Mammas kusin alltså! Imorgon blir det antagligen tjejkväll och vi ska ut på hottan eller havsbadet, fårse :) As kul att göra något annat än chilla lixom. Lägger upp piccs later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!