bästa dagen i mitt liv!

Helt seriöst så är gårdagen den bästa dagen i mitt liv, hitintills! Tog bort förra inlägget för jag kunde knappt själv se vad som stod där illa nog haha. Och då var klockan 2 pådagen! Men det är så det ska vara. Jag ska korta ner dagen med ord nu :)

Det började med champagne frukost hemmma hos Elin och den var helt perfekt. Åt och hade en form av "tippsprommenad" fast då sittande runt bordet haha. Och det var as roliga frågor om klassen. Om vem som hade gjord vad och sagt vad osv. Tur att man är rätt tyst av sig haha :) Vi skrev också i varandras mössor :D Det som står i min är bla:
•Sötast av dom alla, vi måste hålla kontakten. Och fan släpp taget om han / jeanette
•LÄTT SNYGGAST, LYCKA TILL. / Vet inte vem som skrev haha
•Fjortis indeed ;) / Jenny
•Modehora / sofia hahaha
•Fan vad du var kär i mig xD
•Min lilla elefantunge / emma
•Säger bara en sak **** (ett namn) /calle HAHA! cp barn :)

Efter champagne frukosten begav vi oss till skolan. Fick betyg och satt i aulan och rektorn pratade och kören sjöng. Det var väl lite små segt men jaja det hör till. Så knäppte vi studentkort och skit också. Sen 11:21 var det våran tid att springa ut och få fyfaan vad man skaka just då. Fotbollsplanen var smockfull av föräldrar, vänner, syskon osv.

Sen åkte vi flak och det var en av dom roligast sakerna fan! Vi åkte i två timmar och precis när vi kom till skolan började det spöregna. Vi hade inte sån tur med vädret alltså, gud finns inte.. så äre bara. Efter flakåkandet åkte jag till pappas restaurang och där satt vi och käkade massa gottis, men då var jag riktigt packad så kanske inte var så social haha (gjorde i allafall inte en jeanette och somnade) haha! Så fick jag öppna presenter :D Och lite av det jag fick var:
• En dator (compaq) as snygg verkligen.
• En digitalkamera, den var också asfin och bra
• 12 tusen, mums.
• Av snygg klockan lite herrmodell aktig, som jag önska mig :)
• Present kort på 500 på ikea, passar bra nu när jag flyttar
Fick lite mer saker som köksprylar och sånna saker men minns inte riktigt nu :P Men bäst av allt var nog att ha hela familjen var asamlad utan ett enda gräl eller sur min. Åh, det kändes underbart.

Efter det åkte jag hem så la jag mig i badkaret ooch bada lite! Det behövdes kan jag säga! Så fixa jag om mig, som var jävligt svårt när man var aprak, men det gick! Så kom nästan hela klassen vid 7 ungefär så började vi föra! Efter det gick vi till pluto, åt middag men minns inte hälften av vad som hände där så orkar inte skriva nått om pluto, sen drog jag till konrad, orkar inte skriva om det heller haha! Sen drog vi till vasa! Och det var nog en av dom roligaste händelserna under kvällen! Fick en pojkvän, polisen Mark :) haha! Ah, i vasa drev jag nog mest med poliserna haha! Men där fick jag och jeanette oss många skratt! Fyfan vad kul vi hade. Fatta, jag höll på från halv 7 till halv 4 på morgonen.. det är fanimej nästan ett dygn! Stööööört! Men ändå bästa dagen i mitt liv :) Bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!