cha cha

 
Hatten e på som vanligt. Det har lixom blivit en del av mig haha! Hinner egentligen inte skirva ett skit känns det som eftersom jag börjar klockan 3 och ska hinna med att äta och duscha och fan och hans moster. MEN jag har ju min bike så det går fort hihi :)

Vet inte vad jag ska göra ikväll, men jag funderar på att kolla film och bara ta detlugn faktiskt. Thilda ville att jag skulle med till fordonsföreningen, men får se om jag pallar det alltså. Ska servera hela eftermddagen, så ska jag serevra ettbröllop på kvällen. Sist det var bröllop blev det KAOS. Inget som har med mig att göra och kan inte säga vad det var heller. Men aa, andra gången gilt nu då. Sist gick jag ju hem i tårara haha! Så känslig av mig.. Okej ni kan få gissa vad som hände:

1 Mannen ville skilja sig precis när han kom till restaurangen.
2 Brudens pappa kom fram med en pistol.
3 Fattar ni att jag driver?

haha hörs aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!