:D

Hej på er :)

Idag har jag inte gjort särskilt mycke faktiskt. Men lite har väl hänt. Drog och käkade på hongkong med pappa, karolina och mackan. Sen hem ett tag och sen vidare till en som heter Bella, med Thilda, tom, damber och willy. Var där ett tag med en massa andra bruds men sen drog jag thilda och tom till sugurdsgatan25 och kolla på lite band som spelade :) Träffade även på Kalle, min lilla granne som var vakt där :) Men nu är jag äntligen hemma. Skulle egentligen kunnat somna efter restaurang besöket men tänkte ta vara på tiden lixom. Sova kan man göra när som hellst. Victor i klassen ringde för ett tag sen och sa att han hade träffat på min pojkvän marc (polisen) haha. Hörde först inte vem det var så när han skulle förklara sa han: victor i din klass, eller ja inte längre. Det var lite deprimerande faktikst. Aldrig lixom tänkt på att vi inte är klass längre. Men aa, så äre.. men vi ska hålla ihop ändå hoppas jag :) Men nu mina damer och herrar är det sovdax. Imorgon gör jag ett nytt försök på att sluta röka, alltså inge cigg imorgon. Får se hur det går men hoppas det går bra.. ska ha cigg hemma så jag inte typ får abstinens lr så. Då vet jag ju att jag kan faila om jag måste lixom. Thilda slutar också by the way :) Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och gå ut och gå också. Ska försöka börja med det, måste röra på mig lite. Så jobbar jag väl antagligen på måndag. HAHA roligaste igår i vasa. Jag börja bråka med en kille, såhär löd den mogna diskutionen haha:

Han: Orka ta studenten
Jag: Och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar?
Han: Student och arbetslös, kul?
Jag: Aa, för jag har ju jobb vettu
Han: Går du på gatan eller?
Jag: Aa sånna som du måste ju också få fitta
Han: Ska jag sparka in anisktet på dig eller? :@
Jag: Bög jävel, du slår tjejjer också eller?
Han: *spottar på mig*
Jag och mina kompisar: HAHAHAHA
Jag: Naw, duktig du är :P
Så går han därifrån haha, efter 1 minut kommer han tillbaka
Jag: Jahapp saknar du mig så mycke?
Han: Du vet inte vem du bråkar med :O
Jag och mina kompisar: HAHAHAHA
Jag ooo, scary
Så drog han igen haha. Stöööörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!