Ej så händelserik dag

Snygg blundning =D

Nej, fyfan idag har det inte hänt ett skit. Inga minnen skapta haha. Men skönt med en chill dag ändå, så whatever. Dagen har väl mest bestått av att steka på ballkongen och kollat tv typ? Prodject runway vare ju ikväll, ett av det bästa programmen. Vet inte om jag tycker att rätt åkte ut.. eller jo det tycker jag nog :) Men tyckte så synd om honom ändå.

Längtar tills imorgon. Inte för att det händer något speciellt, bara det att jag får tuppjuck av att inte göra någonting. Blir glad bara av att få sätta på mig fina kläder och fixa mig haha, det är dom små sakerna som gör än glad, inte sant? ;) Hoppas på att träffa thilda innan jag börjar jobba klockan 5 också. Japp, ska jobba kväll imorgon. Slår väl inte klackarna i taket för det precis men cashen rullar ju in.

Och på onsdag ska jag och daniella gå och kolla på  utklädnads showen studenterna har. Min klass ska dessvärre inte vara med. Haha, det skulle bli stört om vi var med. Egentligen skulle dom bara kunna komma å kolla på en av våra lektioner så har dom en show som heter duga. Våran klass är inte lik någon av dom andra. Men det är det jag älskar den för. Folk skulle garva ihjäl sig på en av våra värsta lektioner, det kan jag garantera. Känns som vi har fått drygt 3 stycken lärare att börja gråta. Dom är som våra mobboffer ibland känns det som. FAA-AN vad man kommer saknar vardagen efter studenten. Åh, är det såhär det känns att bli vuxen? haha.. pääääniic!

Nu ska jag slänga mig i duschen och "rå om" my selffff. Raka ben och det ena med det tredje. Smörja in mig. Ta bort rester av svart nagel lack, ej so fresh any more. Kanske måla på nytt? jaja, vi hörs antagligen inte mer idag, men imorgon :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!