:)

Har inte så mkt tid på mig men ska försöka hinna skriva några rader. Började med en äckel lunch i matsalen med klassen sen blev det stan med jeanette och jenny. Sen tillbaka till klockan 2 för fika med klassen sen vidare till nått ställe på landet för att klä vagnen men fick huvudvärk som fan och följde med alex och markus. När jag kom hem kom thilda för att hämta en kavaj och så tog vi en cigg. Och sen städa jag hela fuckling lägenheten. Men ska damsuga efter jag fått en matbit i mig. Annice var också nyss här för att hämta en kava hehe. Snart kommer pappa och karolina så ska vi gå och käka mat någonstans, det är verkligen behövligt just nu. Ska fråga om vi ska käka på varda, det är gott där.

"dagens outfit" haha

Chinos - lindex
Linne - H&M
Kavaj - H&M
Sjal - lindex
Skor - sko punkten

IMORGON TAR JAG STUDENTEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!