för jag har tagit student haha..

Tjabba. Lever ni? Knappt jag. Håller på att somna sittandes. Men inte så konstigt eftersom jag bara sovit drygt 3 timmar inatt. Ikväll blir det tidig läggdax. Ska tvinga mig själv i säng innan 23.oo! Annars kommer jag dö.

Mötte upp Daniella på stan efter jobbet men blev bara en kort sväng sen drog jag hem. Skulle egentligen färgat hennes hår. Men med tanke på ett fin resultat så får det bli imorgon typ. Ska även klippa henne också, förstår inte hur kvinnan vågar sätta en sax i mina händer. Men men jag får väl mig ett gott skratt i allafall haha!

Thilda kommer senare. När hon vart hemma hos tom och hans syster och käkat mat. Vi ska snacka lite kärleksbekymmer och skitsnack helt enkelt. En helt vanlig hederlig tjejsnack-på-balkongen-och-kjedjeröknings-kväll helt enkelt haha.

Och MIDSOMMAR då? Kommer bli kanon i år igen. Om det blir lika bra som förra året. Om inte bättre? Nu känner vi ju grapparna lite så kommer kanske lixom dra igång lite tidigare i år haha. Sara hennes syster och henns kompis jonna kommer till mina sysllingar. Det kommer bli fucking awsome :) Det som är det största bekymmret är väl vad man ska ha på sig..

Nu ska jag slagga en timme innan thilda våldgästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!