gonna get that!

Åh, sitter och kollar bilderna från igår på min kamera. Vill tillbaka. Vill tillbaka pågrund av människorna, staden och min släkt. Någon dag ska jag lämna vässan för ett bättre ställe det har jag gett mig fan på. Och det brukar ske då, vet bara inte var hur och när :) Men gudars vad jag vill tillbaka till midsommar i allafall. Saknar alla så mycke :( Och våra killar, vi lär ju träffa dom innan nästa midsommar tycker man.

Nu ska jag kolla bussen, åker tillbaka till vässan imorgon. Är nämligen i sala nu hos mamma. Vet inte vad jag ska göra imorgon. Skulle nog träffa thilda ett tag i allafall. Hoppas det är fint väder så man kan sola och bada (och dricka pinacolada?!) Ahfan, sugen på att festa som fa-an! Men det får antagligen vänta.

Midsommaren två hetaste partylåtar som självklart gick om och om och om hela kvällen (orka överdriva) typ hiho.


black eyed peas - boom boom pow!

och http://www.youtube.com/watch?v=UVTVobsnygM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!