Gör ett försök..

(Mobilbloggar) Ojojoj.. Ni kanske undrar om jag lever? Det gör jag iaf vare sig ni vill det eller inte huhu. Har inte haft internet på drygt en vecka eftersom vi flyttar imorgon. Sad but true. Kommer sakna lägenheten i stan som fan, men det här blir nog också rätt bra. Någon som bor vid 65an typ? (Mitt emot carlforska). Det är i alla fall där vi ska slå oss ner. JaJa, har hunnit med rätt mycke den här veckan känns det som. Eller egentligen inte kanske. Supits har det gjort kan jag säga. Va på rix fm på torsdagen och kollade med t. Där drog jag en svimmning. Det var grymt läskit faktiskt. Blev helt svart framför ögonen. Men det gick bra. Och inget stoppar ju mig så det var bara att trycka en hamburgare och gå direkt till öltälten. Det var riktigt kul. Men jag blev bara sjukare och sjukare så fredagen bestod utan film och spela harpan på datorn haha, patetiskt. Och när man gång på gång såg: du har vunnit en omgång av 36 började man tröttna. Lördagen var toppen. Då spelade promoe så var självklart där och kollade. Gammalt looptroop fan som man är haha. Det var tider det. Och att missa sommarplågan svennebanan live vore ju bääd. Haha! På söndagen brände jag sönder mig i gropen och har nu mera en vit rosett på ryggen. Lite små charmit?! Eh, nej. Men men. Senare på kvällen drog jag till varda och tog ett glas vitt med pappa, karolina och annat restaurang folk. Det slutade tyvärr inte efter det glaset utan sissodär 15 shotar senare. Blev aprak med andra ord. Men gratis är gott och man ska ta vara på den ledighet man har. Och idag har jag sovit haha. Men har också träffat thilda, tom, damberg, willy och några till. Chilla i rudbecks parken ett tag. Sen gled jag vidare till bill o bob och träffa daniella och annice. Ja ni, det är väl vad ni missat i stora drag. Imorgon blir det sola med daniella. Och nu ska jag sova. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!