i believe in miracles - you sexy thing

Nej, om man skulle palla skolan imorgon ändå? Känns skönt att komma upp i tid och inte sova bort hela dagen typ. Börjar halv 9 med samhäll, den tanken tar emot och kan lova att den gör det hundra gånger mer imorgonbitti klockan 7. Men sen har vi religon, det är iof kul, säkert typ sista lektionen med honom. Men kommer nog få skäll (A) ajja, späänk me ;) haha skojja. Eller?

Funderar på att ringa till jobbet imorgon och säga att jag kan jobba också, för jag pallar inte festa. Eller a det gör jag väl alltid, men har varken pengar eller lust.

tycker det är tråkigt att det alltid är jag som ska få höra av mig, så nu äre slutt med det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!