if I die tomorrow..

Drömde om mina vänner inatt, eller om vänner överlag. Och vem fan är man egentligen utan sina vänner? Ingen, absolut ingen? Eller alla är någon, men det ju lixom mina vänner som gör en del av mig i allafall. :) Därför ska man göra sig av mig dom som tar din energi, som gör dig ledssen, som trycker ner dig och inte är glad för din skull. behåll de vännerna som älskar dig när du förtjänar det som minst. Som finns där för dig. Och kom ihåg, dom vännerna som snackar skit om andra i din närhet, snackar skit om dig i din frånvaro. Belive me! Det är verkligen bland det mest pinsammaste jag vet faktiskt, höra folk som snackar skit om sina egna vänner. Man gör inte så.. Ta det face to face istället om det är något du har problem med?


Okej, nu ska jag klä på mig och packa det sista. Sen vidare till restaurangen och hämta pengar och dricka lite kaffe. Sen ner till station för att ta tio bussen till sala hem till mammsi! Och faan vad jag vet att jag och min bror kommer slåss om att sitta fram haha.. sämst! Jaja, kanske inte hinner med dagens, vi får helt enkelt se :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!