inte långt kvar nu

Hej på er :)

Igår var det ju somsagt personal fest med mat och hela köret, och fyfan det var riktigt roligt. Kom faktist en massa folk, var väl runt nästan 20 pers tror jag. Det shotades och dracks en alldeles för mycke. Dansades på bordet och ena med det tredje. Jag thilda tom och stoffe drog väl hem sist när pappa och karolina drog :) Sen sov thida och tom hos mig för dom pallade inte gå hem.

Idag kom thilda och hämtade mig runt halv 2 så drog vi först till pappas restaurang och käka mat :) Köttbullar blidde det! Sen åkte vi tlll skultuna hem till alex för att ta student bilder :) Han har en studio så det blev perfekt ju :) Mycke fina bilder faktiskt! Får dom väl någon gång i veckan kanske.

Nu mina vänner ska jag storstäda hela lägenheten + diska och sklt. Pallar inte, men det måste göras. Sen ska jag väl orka mig på att laga någon mat antar jag.

Blir ingen junitrofé för mig imorgon, för jag jobbar. Men det spelar inte sån stor roll faktiskt. Sååå kul äre ju inte. :P Det är i allafall vad jag försöker inbilla mig.

Vi hörs senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!