it's just Too Little Too Late

Klar en timme för tidigt, bra gjort! Kommer typ somna om jag lägger mig i sängen så vet inte riktigt vad jag ska göra nu i en trekvart innan jag bikar till jobbet. Antar att jag kommer få typ, dammsuga eller skura golvet när jag kommer eftersom jag skulle komma in till nio idag.Orkar inte, så jävla tråkigt. Men snart kommer det städerskor i allafall :)

Idag ska mamma och mormor till Ikea så när man slutat åker jag hem med dom till Sala. Skönt, så slipper jag sitta på den där bussen/tåget. appropå ingenting så hade jag sjukt ont i halsen när jag vaknade, och har det fortfarande. Om jag blir sjuk nu då jävlar alltså.

FÖR PÅ FREDAG TAR JAG STUDENTEN! HA-HA SUCKERS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!