panic at the disco

Cha cha! Lite panik just nu då. Inte rökt än och jag ska klara den här dagen, jag vill verkligen vara rökfri :( Jajja ska föröska att inte prata om det och inte tänka på det. Funderar också får att gå ut och ta en prommenad också. Ska faktiskt försöka börja röra på mig :)

Och när som helst när jag får kraften till det ska jag hämta min mobil och kolla i min kalander om jag jobbar imorgon, som jag tror att jag kanske gör. Men nu när jag tänker efter så tror jag att jag började jobba tisdag sen 16? Hm, jajja det återstår att se helt enkelt. Vi hörs säkert senare :)


Kommentarer
Postat av: Thilda

har klarat mig okej idag utan cigg. KÄMPA! :D

2009-06-14 @ 21:40:21
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!