pjuu

Nu är jag på jobbet. En och en halv timm för tidigt, men whatever. Vill dom att jag ska börja jobba nu så kan jag göra det. Sitter och dricker kaffe för tillfället och kollar på alla som redan har tagit sin första drink in i dimman. Undra om jag skulle käka något kanske, fårse.

Cyklade i allafall hit på pappis cykel huhu. Skulle ta bussen men så kom jag ju på att jag hade en pärla på innegården haha. Skönt att cykla faktiskt, man känner sig lite hurtig. I allafall jag som ALDRIG rör mig mer än till bussen annars hehe.

Slutar i allafall nio ikväll eller tidigare. Skönt :) Då ska jag thilda och tom till bill o bob :) Men träffar säkert på en massa andra också! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!