polis, polis potatisgris



Fyfan, längtar man tillbaka eller? Mjo, lite smått kanske lite, kanske AP mycke. Fyfan vad jag och jeanette hade roligt den kvällen/natten, men speciellt i vasa. Bråket med spott-killen och polisen marc var helt klart höjdpunkten. Det gav många skratt och magmuskler. Fyfan alltså, börjar garva och le nu när jag skriver det. Och där sitter och jag och håller i en flska framför polis bilen, I don´t get it? Men man ska inte förstå allt. Roligt hade vi i allafall, och det är något man kommer minnas tills sista dagen på jorden, helt klart (A)! Åh.. på något konstigt sätt känns det som livet är över. MEN vi har barnasinnet kvar :)

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Hade hoppats på att en viss person skulle komma in på msn så man kanske kunde ses men det får bli en annan dag då. Typ efter midsommar :( Vi har bestämt, eller jag rättare sagt att vi inte ska byta nummer haha. Roligare så. Vet inte varför? Nej men såhär vare, jag skulle skriva in mitt nummer på hans mobil men så drog han ifrån mig den för han trodde jag skulle göra något annat. Och då hade han lixom fått sin chans ;) HUHU! Ångrar mig liiiiite.. men shyy ;P

Jobbar imorgon också, sen kanske färga hår på mig och daniella sen vidare till sala. Klockan 12 på torsdag går tåget mot sthlm :D

Kommentarer
Postat av: malin

hej! kan du rösta på mig här http://evehedberg.blogg.se/2009/june/tavling-1.html#comment jag är nr 5 :) det skulle vara super snällt!

2009-06-17 @ 14:21:56
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Härligt bild! :)

2009-06-17 @ 17:13:41
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!