Sleep tight :)

Tjabba :) Håret blev nog bra, har inte kollat så noga än för har inte orkar. Huvudsaken är att jag inte ser ut som ett monster i håret i allafall. Eller som alla tjejjer som går runt med blondt/gult hår och kallar sig blonndiner. Det är verkligen bland det fulaste jag vet. Missfärgat blondt hår, uäck..

Hahaha, roligast idag måste ändå vart när daniella klädde ut sig till påskkärring aka typ muslim (eller något annan som bär slöja). Eller egentligen klädde hon inte ut sig. Det var såhär att det satt ett grabbgäng mittemot min balkong och hon skulle ut och röka. Men hade färg i håret så hon fick skydda det med en plastpåse. Men hon ville inte visa plastpåsen så hon lånade en av mina sjalar över... och det såg fan roligare ut än med bara plastpåsen. Både jag OCH grabbarna fick sig ett gott skratt tror jag ;)



Nu ladies and gentlemen ska jag packa inför huvudstaden. För imorgon åker vi :) Ska bli grymt kul att träffa både släkt och vänner. Och stekarna från söder hahah... dom brukar ha en heel pool fylld med alkohol, allt från öl till champagneflskor haha. Tar inte med mig datorn, känns bara onödigt men kanske hinner blogga något därborta. Om inte annat tar jag nog farväl imorgonbitti med en dagen outfit or something :D Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!