sockerdricka i hela kroppen!

Nu är man pirrig i kroppen vill jag lova. Shit alltså, om några timmar äre champagnefrulle.. fattar ni? INTE jag i allafall. Såg alla som gick ut första och andra ring idag. Inte ett smile på facen, och jag förstår dom, gott och väl :D haha suckers! "och så finns det dom som har flera hundra dagar kvar!, eller år och whatever!" Imorgon tar vi studenten 90:or :D Fyfan vad vi är bra. GAAAAH, vill bara skrika ur mig all lycka, men det får vänta tills imorgon. Imorgon står jag där med mina vita klänning och mössan på sne och antagligen drängt i öl! Och fyfan vad jag ska skratta. Det enda som ska rinna ner för kinderna är alkohol! Och i strupen ska det också rinna för all del! Börjas halv 7 hemma hos Elin och det ska fanimej aldrig sluta, kanske lördag kväll ;) Det blir förfest hemma hos mig på domkyrkoesplanaden med klassen! Sen vidare till pluttan, oh yeah! Sen förvånar det mig väl inte om man hamnar i vasa i slutet av kvällen, eller vadå slutet? Det finns inget slut på denna lyckliga dag! Nu ska jag faktiskt försöka att gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, känns konstigt att lägga sig före 23 men vafan, imorgon kommer man inte sova en blund, en deck är INTE tillåtet. :D Hoppas verkligen jag får världens bästa dag nu, och jag tvekar inte en sekund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!