sovdax!

Hoffmastro var underbart, helt fucking amazing. Kunde inte be om en bättre fredagkväll. Nykter och lycklig! Dom gjorde ruset i kroppen ändå. Och jag träffade på en massa bra människor också :) Men nu mina vänner är det sov dax för hela fadderullan! Ska upp och jobba imorgon klockan tre, förvånade? Inte jag i allafall. Jobbat arslet av mig i 5 dagar nu, riktigt stolt över mig själv. Det är ett vädligt stressigt yrke faktiskt. Man orkar nog inte hela livet, vill nog inte heller. Men det har ju precis börjat så :)

Gör dig av med dom som tar din energi. Som trycker ner dig på botten. Dom som inte älskar dig när du behöver det som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!