strike a pose

Detta hade jag på mig idag huhu! Kängor från björnborg, jeansleggins från gina, tröjja från myrornas :) Idag har det inte hänt alldels för mycke. Men det är ju sommarlov och pissväder, vad ska man göra lixom? Fikade i allafall med Thilda och Tom runt halv 8 snåret. Det blev en latte på stugan, satt fint i kistan. Sen drog jag hem och raka vägen ner till kalleboy, vi kollade på film. Minns inte vad den heter men den var riktigt bra faktiskt. Men som vanligt han skulle på tidig hockyträning och jag ska upp och jobba så det blev tidig hemgång idag också :) Jobbar på onsdag också sen på torsdag åker jag till sthlm och firar midsommar med släkten :) Och SARA :D Det blir en favorit i repris i år igen ;) Men berättar mer om det sen. Nu blire sängen :)


Kommentarer
Postat av: jonna

ap snygga kängor!

2009-06-18 @ 00:20:21
URL: http://onlyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!