Tjabba :)

Jobbet idag gick lysande haha. Det går alltid bättre när man sovit mer än 2 timmar lixom. Men är riktigt trött ändå, men inte som är igår. Efter jobbet drog jag hem och då gick jag och Karolina ut på stan. Hon shoppa gärnet och jag köpte en hårfärg. Nu är jag med daniella och hon håller på att färga sitt löshår. Sen ska hon färga mitt hår och så ska jag färga hennes hår :) Om jag hinner ska jag jag ta 22.17 bussen till Sala. Annars får det bli en buss imorgon bitti..

Dagens "outfitt"

Haha ursäkta att jag ser ap arg ut på andra bilden men whatever.
Jeansleggins - Gina
Linne - H&M
kavaj - Vero moda

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygg blogg :D

2009-06-17 @ 23:11:34
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!